Sunday, July 12, 2009

Tinggallah kasih tinggallah sayang....

Sekian lama kena tinggal......apa tidaknya.....dah sebulan lebih aku langsung x ambik kisah umh aku ni. Bukan apa, sebenarnya aku asik x sihat je....pastu plk terkejut dgn berita hby kena bertugas kat Abu Dhabi, UAE selama 1 1/2, lamaaaaa tuu. Lepas dpt tahu berita tu, terus x ada mood nk update blog aku ni.....

Di awal bulan june aku asik dok membilang hari je....pada masa tu aku hanya ada masa sebulan je lagi utk bermanja dgn my darling sblm dia berangkat ke UAE. Hari2 aku sedih je, bila ingat akn bjauhan. Maklum ler mana penah berpisah jauh cam ni...abih2 pun dlm msia ni je. Lps ni 4 bulan sekali je dpt jumpa, lagi ler bertambah sedih......huhuuuuuuu sedissssssssnya.

Ikutkan hati mmg ler nk ikut, tp apa akan jd dgn kerjaya ku kt sini plk. Bior ler my darling pegi dulu, klu ada rezeki aku akn meyusul kemudian ke sana.

Sehinggalah 10 Julai 2009 flight 8.45 mlm my darling terbang meninggalkan aku. Rasanya x nk berpisah, tp apa kan daya demi mencari rezeki di sana....aku harus akur jgk.

No comments:

Post a Comment